-
- local_printshop Tiskárny
- attachment Kancelář
- school Počítače
- laptop Škola
- videogame_asset Gaming
- tv Elektro
- wifi Sítě
- store Drogerie
- local_dining Gastro
- build Dílna
- star AKČNÍ ZBOŽÍ A BAZAR
- Pronájmy
- Kreativita
3mk ochranné sklo FlexibleGlass pro Xiaomi Redmi 10C
- Sdílet na facebook
- Dotaz na produkt
- favorite_border Přidat do oblíbených favorite Odebrat z oblíbených
Podrobnosti
Velice oblíbené hybridní tvrzené sklo s tloušťkou 0,3mm. FlexibleGlass kombinuje nejlepší vlastnosti fólie a skla.
Sklo poskytuje téměř neviditelnou ochrannou vrstvu na displeji přístroje.
Vysoká ochrana proti poškrábání s tvrdostí na úrovni 7H.
FlexibleGlass ™ absorbuje energii nárazu během pádu, čímž se zvyšuje životnost displeje až o 250%.
Nejvyšší úroveň bezpečnosti a odolnosti skla, je zárověň pružné a má anti-Crash strukturu.
FlexibleGlass lze ohýbat, je pružné a bezpečné pro Vaše ruce.
Vysoký dojem pocitu autentického dotyku skutečného displeje je docilen 100% přesností a citlivostí, které je docíleno přesnou laserovou technologií výroby a flexibilními vlastnostmi materiálů.
Nejrychlejší aplikace bez bublinek díky nelepivé látce Inviscid-Sil™ a samolepícím štítkům Fit-In™, které pomáhají přesně umístit FlexibleGlass na displej.
Sada obsahuje: FlexibleGlass, kartičku na rozetření bublin, polohovací samolepky Fit-In™ a samolepky Dust-Fix™, čistící a suchý hadřík.
Rozměry balení: 19x11x0,8 cm (VxŠxH)
Váha: 45g
Produkt vyhovuje směrnici RoHS
Certifikát RoHS potvrzuje výrobu skla v souladu s normami ochrany životního prostředí.
Soulad se směrnicí RoHS znamená, že produkt neobsahuje ani neobsahuje stopy nebezpečných látek, jako jsou: olovo (Pb), rtuť (Hg), kadmium (Cd), hexavalentní chrom (Cr + 6), polybromovaný difenylether (PBDE) a Polybromované bifenyly (PBB).
Certifikát RoHS je vydáván nezávislým výzkumným ústavem na základě analýzy všech homogenních složek obsažených v produktu.
Ačkoli se směrnice RoHS nevztahuje přímo na ochranné příslušenství pro mobilní zařízení, 3mk poskytuje kvalitu a bezpečnost na úrovni, kterou uživatelé produktů očekávají.